Έχετε ως 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας για να αλλάξετε το προϊόν με κάποιο άλλο ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Για να γίνει η ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων ο καταναλωτής θα πρέπει:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
1. Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
2. Να μην έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.
3. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης του προϊόντος.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.
5. Να στείλει e-mail στο info@lesvosmuseum.gr , με το οποίο να ενημερώνει το μουσείο για την επιστροφή του προϊόντος και τον κωδικό IBAN του αποστολέα.
Τα έξοδα επιστροφής, στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Εάν κριθεί ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος δεν πληρούνται,το μουσείο έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή με έξοδα του τελευταίου και χωρίς να του επιστρέψει το πόσο που έχει καταβάλει για την αγορά του προϊόντος.
Εφόσον πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, το χρηματικό πόσο επιστρέφεται σε λογαριασμό που ο καταναλωτής υποδεικνύει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και τον έλεγχο της κατάστασης αυτού.
ΑΛΛΑΓΕΣ
1. Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
2. Να μην έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.
3. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης του προϊόντος.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.
5. Να στείλει e-mail στο info@lesvosmuseum.gr , με το οποίο να ενημερώνει το μουσείο για την επιστροφή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιθυμεί ο καταναλωτής να αντικαταστήσει την αρχική αγορά δεν υπάρχει τη δεδομένη στιγμή σε διαθεσιμότητα, ο καταναλωτής δικαιούται να αναμείνει την επόμενη παραλαβή, οπότε σε αυτήν την περίπτωση το μουσείο τον ειδοποιεί είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω e-mail.
Επιστροφές δε γίνονται δεκτές:
Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
Ελαττωματικό Προϊόν
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να παραπονεθεί για ένα προϊόν, εάν αυτό φέρει πραγματικά ελαττώματα ή εάν λείπουν συνομολογημένες ιδιότητες.
Ειδικότερα, εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος παρατηρηθούν σημάδια χρήσης, όπως σκισμένη συσκευασία, γρατσουνιές, σπασίματα κ.ο.κ., ο Πελάτης θα πρέπει να υποδείξει άμεσα στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας το ελάττωμα και να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος. Το παράπονο καταγράφεται από τη μεταφορική εταιρία με όλα τα αναγκαία στοιχεία.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το πακέτο με το προϊόν που έχετε αγοράσει και δε δηλώσετε εκείνη τη στιγμή στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας οποιοδήποτε παράπονο ή δεν υποδείξετε το ελάττωμα, το μουσείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.
Εάν το προϊόν παρουσιάζει ελαττώματα ή δεν φέρει συνομολογημένες ιδιότητες, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει:
Διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος.